Číslo zboží: | 57786 |
Značka: | STEVENS |
DPH: | 21% |
Původní cena s DPH: | 7 419,00 € |
Cena bez DPH: | 5 809,09 € |
Aktuální cena s DPH: | 7 029,00 € |
dostupnost: | skladem 2 ks |
|
Geometrie našeho vítěze testu se stává chytrou
Lehký karbonový rám s geometrií orientovanou na sjezd, pohonná jednotka s točivým momentem 85 Nm, 29" přední a 27,5" zadní kolo - úspěšná geometrie vítěze testu GTF je k dispozici jako STEVENS E-Inception ED 8.7.1 GTF s pohonem Bosch G4 Performance Line CX, který MÁ V horách pořádnou páru, zatímco baterie 750 Wh zajišťuje potřebnou výdrž. To nově definuje slovo dobrodružství. Pro nový modelový rok je navíc integrován systém Bosch "The smart system" pro inteligentní propojení všech komponent pohonu, jednoduché aktualizace "over the air" a volitelné doplňkové funkce, jako je navigace a plánování trasy.
Velikost rámu (") | 16 | 18 | 20 | 22 | Způsob měření | |
---|---|---|---|---|---|---|
Laufraddurchmesser vorne | 622 | 622 | 622 | 622 | ||
Laufraddurchmesser hinten | 584 | 584 | 584 | 584 | ||
Délka sedlové trubky | A1 | 641 | 652 | 665 | 689 | nominální |
Délka sedlové trubky | A2 | 390 | 430 | 460 | 510 | od středu šlapání k hornímu okraji sedlové trubky |
Délka sedlové trubky | A3 | 315 | 315 | 316 | 354 | od středu šlapání k napojení horní rámové trubky na sedlovou trubku |
Délka horní rámové trubky | B | 557 | 574 | 597 | 623 | |
Efektivní délka horní rámové trubky | C | 587 | 607 | 632 | 658 | od středu hlavové trubky do středu sedlovky/sedlové trubky |
Úhel hlavové trubky (°) | D | 64,3 | 64,3 | 64,3 | 64,3 | |
Úhel sedlové trubky (°) | E | 76 | 75,8 | 75,7 | 75,5 | |
Rozvor | F | 1227 | 1249 | 1275 | 1302 | |
Délka řetězové vzpěry | G | 450 | 450 | 450 | 450 | |
Výška hlavové trubky | H | 105 | 115 | 125 | 145 | |
Vzdálenost středu od nábojů | I | 18,5 | 18,5 | 18,5 | 18,5 | vzdálenost náboje* |
Výška středu od země | K | 350 | 350 | 350 | 350 | vzdálenost osy šlapacího středu od země* |
Předsazení vidlice | L | 44 | 44 | 44 | 44 | |
Vertikální rozdíl nejvyšší a nejnižší části rámu - sloping | M | 299 | 306 | 313 | 305 | Rozdíl sklonu horní rámové trubky od vodorovné osy kola |
Poloměr kola vpředu | N1 | 381 | 381 | 381 | 381 | bereift |
Poloměr kola za | N2 | 363 | 363 | 363 | 363 | bereift |
Výška nejnižší části rámu | O | 765 | 765 | 765 | 808 | od horní rámové trubky k zemi* |
Výška vidlice | P | 583 | 583 | 583 | 583 | od středu náboje ke konusu hlavového složení, včetně konusu* |
Odstup mezi osou pedálu a předním kolem | Q | 778 | 799 | 825 | 852 | |
Nominální dosah - Reach | R | 440 | 457 | 479 | 497 | Od středu řízení do středu horní rámové trubky horizontálně |
Nominální výška - Stack | S | 625 | 635 | 644 | 662 | Od středu šlapání do středu horní rámové trubky vertikálně |
Výška/Dosah (Stack/Reach) (1:x) | 1,42 | 1,39 | 1,34 | 1,33 | Poměr Výška/Dosah | |
Průměr sedlovky | 30,9 | 30,9 | 30,9 | 30,9 | ||
Délka představce | 40 | 40 | 50 | 50 | střed-střed | |
Úhel představce (°) | 5 | 5 | 5 | 5 | ||
Průměr řídítek | 35 | 35 | 35 | 35 | ||
Distanční podložky pod představec | 3*5 | 3*5 | 3*5 | 3*5 | ||
Šířka řídítek | 780 | 780 | 780 | 780 | ||
Délka klik | 165 | 165 | 165 | 165 | ||
16 | 18 | 20 | 22 |
* Hodnoty změřené se zatížením jezdcem v standardní jízdní pozici (s lehce stlačenou odpruženou vidlicí/případně tlumičem)
* measured 100 mm ahead of bottom bracket
* S cyklistou na palubě a lehce napruženými pružinovým kabelem (Standardní poloha jízdy)
Modelový rok | 2024/23 |