Kategorie
Kategorie Výrobci
Novinky e-mailem
CYKLOŠVEC s.r.o. (https://www.cyklosvec.cz/)

Totem Expedition - Za málo peněz hodně elektriky

Elektrokolo Totem Expedition může nabídnout pohodlný posed za ergnomickými řídítky, komfortní sedlo a anatomické gripy, tj. menší únavu i při delších vzdálenostech. Nemusíme mít obavy z nedostatku energie v baterii, jelikož má vyšší kapacitu.

V Letohradě mají letos napilno, společnost Totem nestíhá vyrábět. Krom vlastních elektrokol ještě  montuje i pro další české i zahraniční značky, a tudíž si s některými novinkami dává dost na čas. Do výroby se zatím nedostalo očekávané horské elektrokolo Eagle nové generace, místo toho se ale  již rozjela výroba cestovního elektrokola Expedition, které vám nyní představujeme.

Pevný základ v podobě kvalitního rámu

Tohle elektrokolo se zdá být dostatečně atraktivní. Nehledejte na něm však nic extra, je postaveno s ohledem na nízkou cenu a užitnou hodnotu ve své nejnižší kategorii. Díky baterii hluboce zanořené do spodní rámové trubky a sladěným odstínům černé působí Expedition esteticky dojmem dražšího modelu. Vlastně to musí tak být s takovým pojmenováním. Za pětadvacet tisíc bývají elektrokola vesměs taková nedospělá, někde se prostě ušetřit musí a záleží pak jak se to ve finále promítne do jízdních vlastností. Atributy levného elektrokola zde mohou být véčkové brzdy a  pohon v zadním náboji, ten jasně určuje zařazení do nižší třídy. Jinak je elektrokolo postaveno rozumně, s kompletním řazením Shimano Altus, hlíkovými díly od značky Zoom, komfortním sedlem atd. V plné výbavě najdeme nosič, stojánek, kvalitní blatníky a komplet osvětlení napájené baterií elektrokola, to není vždy standardem.

Zabudovaný stojánek a nábojový elektromotor

Rám budí na pohled důvěru, má robustní trubky z alu slitiny, horní s výraznou profilací a asymetrickým profilem, spodní je opravdu mohutným čtyhranem, který skrývá dlouhou semi integrovanou baterii s kapacitou 13 Ah. Zadní stavba má vzpěry zcela rovné, i trubky v předním rámovém trojúhelníku nejsou nijak zprohýbané, či lomené, to je současný trend, klasická silueta rámu. Kabeláž prochází rámem, je vidět až na zadní stavbě, kde je pomocí konektoru spojena s motorem. Ten je nábojový, jak je v této kategorii zvykem. Přípomoc se ovládá tlačítky na řídítkách po levé straně, kde najdeme i přehledný displej. Motor je navržen tak, aby byl dostatečně výkonný i v členité krajině.

Zadní nábojový motor můžeme považovat u cestovního elektrokola za rozumnou alternativu. Véčkové brzdy nejsou tak účinné, jak kotoučové, ale zase mohou nabídnout bezúdržbový provoz. Kolo se dodává ve dvou velikostech: 18″-do 178cm, 20″-nad 178cm. Výhodou krom zmíněných technických parametrů je dostupnost náhradních dílů a bezproblémový servis, jelikož jde o ryze českou značku elektrokol.

Další info: zde

Mike Koukal

«
Vytvořilo SOFICO-CZ, a.s. mapa stránek prohlášení o přístupnosti klasická verze mobilní verze