Délka sedlové trubky |
A1 |
455 |
nominální |
Délka sedlové trubky |
A2 |
260 |
od středu šlapání k hornímu okraji sedlové trubky |
Délka sedlové trubky |
A3 |
204 |
od středu šlapání k napojení horní rámové trubky na sedlovou trubku |
Délka horní rámové trubky |
B |
446 |
|
Efektivní délka horní rámové trubky |
C |
441 |
od středu hlavové trubky do středu sedlovky/sedlové trubky |
Úhel hlavové trubky (°) |
D |
69 |
|
Úhel sedlové trubky (°) |
E |
74 |
|
Rozvor |
F |
886 |
|
Délka řetězové vzpěry |
G |
365 |
|
Výška hlavové trubky |
H |
130 |
|
Vzdálenost středu od nábojů |
I |
25 |
svislá vzdálenost osy šlapacího středu od přímky spojující osy nábojů kol |
Výška středu od země |
K |
233 |
vzdálenost osy šlapacího středu od země |
Předsazení vidlice |
L |
45 |
|
Vertikální rozdíl nejvyšší a nejnižší části rámu - sloping |
M |
244 |
Rozdíl sklonu horní rámové trubky od vodorovné osy kola |
Poloměr kola vpředu |
N1 |
258 |
bereift |
Poloměr kola za |
N2 |
258 |
bereift |
Výška nejnižší části rámu |
O |
525 |
od horní rámové trubky k zemi* |
Výška vidlice |
P |
328 |
od středu náboje ke konusu hlavového složení, včetně konusu |
Odstup mezi osou pedálu a předním kolem |
Q |
523 |
|
Nominální dosah - Reach |
R |
316 |
Od středu řízení do středu horní rámové trubky horizontálně |
Nominální výška - Stack |
S |
437 |
Od středu šlapání do středu horní rámové trubky vertikálně |
Výška/Dosah (Stack/Reach) (1:x) |
|
1,32 |
Poměr Výška/Dosah |
Průměr sedlovky |
|
27,2 |
|
Délka představce |
|
70 |
střed-střed |
Úhel představce (°) |
|
35 |
|
Průměr řídítek |
|
25,4 |
|
Distanční podložky pod představec |
|
3*5 + 10 |
|
Šířka řídítek |
|
520 |
|